Sveikas nori jūros dumblių lapų užkandis / Healthy nori rolls

Kartą savęs paklausiau – ar valgiau kokį nors kitą patiekalą ne sushi su nori dumblių lapais. Spėju pas jus atsakymas bus toks pats, nes mes dažnai sutapatiname kai kuriuose produktus tik su konkrečiu patiekalu, kad negalime net kitaip pagalvoti, jog jis puikiai dera dar su N dalykų ir ingredientų ir savo įprastą derinį galima pakeisti kažkuo kitu.

Vat to iš maisto dažnai reikalauju ir aš – paragauti kažką naujai, neatrastai, nepabodusiai, suderinti kažką naują sau. Šiuo atveju stalčiuje gulėję dumblių lapai sushiams nedavė ramybės: negali būti taip, kad jie dera tik su ryžiais. Ir tiesų tiesa, pasikuitus savo mėgstamuose tinkluose, atradau štai tokį variantą, kuris pasirodė šiai dienai tikrai aktualus: sveikas, žalias, naudingas ir skanus. Pristatau Jūsų teismui: nori lapų užkandis su beveik humusu ir šviežiais agurkais!

sushi-rolls1

Jūros dumblių nori lapų užkandžiams paruošti reikės (2 vnt.):

  • 2 jūros dumblių nori lapų
  • ilgojo agurko
  • minkšto sūrio (naudojau sūrį su mėlynuoju pelėsiu)
  • avinžirnių
  • avokado
  • aliejaus, šviežių žolelių, svogūno laiškų
  • druskos, juodųjų pipirų

sushi-rollsPirmiausia paruošiau padažą: 1/2 skardinės avinžirnių ir pusę avokado, šviežias kalendras sutryniau elektriniu trintuvu, pagardinau druska, tyru alyvuogių aliejumi, grūstais pipirais.

Tuomet visą jūros dumblio lapą (viename gale palikau dviejų piršto storio lapą neužtepta padažu) patepiau gautu beveik humusu, sudėjau labai plonais griežinėliais supjaustytą agurką, pelėsinį sūrį ir šviežių žolelių. Suviniojau ir prieš pateikiant perpjoviau per pusę.

Valgėme su švelniu sojos padažu.

sushi-rolls2

Recipe in English.

Healthy nori rolls (2 units):

  • 2 nori leaves
  • 1/2 cans of chickpeas
  • 1/2 ripe avocado
  • olive oil
  • salt, pepper
  • fresh cucumber
  • blue cheese
  • spring onions
  • fresh herbs (coriander, parsley)

sushi-rollsFirstly, prepare sauce (almost humus): mix in blender chickspeas, avocado, coriander, olive oil, salt and pepper.

Secondly, slice very thin cucumber, cut in small pieces blue cheese.

Finaly, take nori leave, spread chickpeas and avocado sauce (just like in photo), put on cucumber slices, blue cheese, spring onions, parsley and roll. Cut in to halves and taste with soy sauce.

 

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s